Menu
Menu

COYOTE

Čistě mezi námi, kojot je nejlepší.

COYOTE

COYOTE je značkou produktů pro nadšené i běžné motoristy. Naším cílem je přinášet autokosmetiku, provozní kapaliny, čističe a další technické produkty s co možná nejlepším poměrem cena / výkon. Neustále rozvíjíme portfolio produktů tak, abychom nabízeli nejpříjemnější řešení pro hobby ošetřování automobilů. Chceme, aby COYOTE byl pro Vás důvodem se o své auto starat s radostí. Základním principem při vývoji produktů je jejich maximální účinnost a jednoduché použití. Na procesu vývoje a výroby produktů spolupracujeme s renovovanými evropskými i českými producenty aerosolů, provozních kapalin, olejů a ostatních prostředů.

Nedílnou součástí značky COYOTE jsou kromě přípravků pro motoristy i oleje ve spreji určené pro daleko širší použítí. Známými jmény olejů, které, které neodmyslitelně patří ke COYOTE jsou SILKAL 93 a KONKOR 101*. Další značkou spojenou s COYOTEm je GLYKOSOL. Jedná se o jednu z nejstarších značek technické chemie v České republice. GLYKOSOL býval synonymem rozmrazovačů. Nyní GLYKOSOL zastřešuje kvalitní rozmrazovače a premiové kapaliny do ostřikovačů.

Protože nejen kvalitou a seriozností živ je člověk, můžete spolu se značkou COYOTE vídat symbol prasátka se sloganem UMEJ SI TO. Tento notoricky známý symbol vpisovaný na zašpiněná zadní okna automobilů má jednak přinést trochu humoru a zároveň upozornit, že Vás toto nepotká, pokud si za pomocníka zvolíte "kojota". Mějte však na paměti že, slovy klasika: "Nejúčinnější autokosmetika je lidské sádlo, které vypotíte při šlechtění svého plechového mazlíčka :-)" My COYOTE  vyvíjíme proto, aby toho Vašeho sádla mohlo být co nejméně.

Krátce k historii.

COYOTE vznikl v roce 1998, kdy se nadšenci do aut ve společnosti Lybar (výrobci a distributorovi značek GLYKOSOL, SILKAL 93 a KONKOR101 v aerosolovém balení) rozhodli vytvořit novou značku zastřešujíci tyto produkty. Zároveň došlo k rozšíření portfolia o přípravky pro hobby ošetřování automobilů a provozní kapaliny. V krátké době se tato značka etablovala na českém a slovenském trhu. V průběhu let, hlavně vlivem transformace Lybar, a.s., z producenta vlastních značek (např. Lybar, Biolit, Diffusil, COYOTE) na výrobce externích značek, se COYOTE stal součástí portfolia značek zastupovaných společností AutoMax Group. I přes tyto významné změny se duch ani základní principy značky nezměnily. To zajištuje i personální kontinuita, protože lidé, kteří byli u vývoje a uvedení značky COYOTE na trh, spolupracují i v současné době na jejím neustálém rozvoji.