Menu
Menu

Doprava a platba

IZOMAT stavebniny s.r.o.

Jak a kde objednat dopravu IZOMAT?

  • Dopravu IZOMAT objednáte vložením produktu do košíku tlačítkem "REZERVOVAT NA PRODEJNĚ". V druhém kroku košíku "Doprava a platba" vyberete "Doprava IZOMAT".

Převážíte zboží mezi pobočkami?

  • Ne, zboží standardně mezi pobočkami nepřevážíme.

Zasíláte zboží i na Slovensko?

  •  Ne, zboží zasíláme pouze v rámci České republiky.

Na jaké zboží lze využít dopravu IZOMAT?

  • Doprava IZOMAT slouží výhradně k přepravě stavebních materiálů a paletové přepravě na místo určení z Vámi vybrané pobočky. 

Jaká je lhůta pro vyzvednutí zboží při osobním odběru? Jak dlouho mi na pobočce rezervujete zboží?

  • Po potvrzení objednávky je lhůta 5 pracovních dní. V případě, že potřebujete lhůtu upravit, kontaktujte nás.

Jaká je cena dopravy?

  • Cenu dopravy (pro Zásilkovnu, Balíkovnu a PPL) naleznete v košíku v druhém kroku "Doprava a platba". Cenu dopravy IZOMAT Vám po přijetí Vaší objednávky upřesní naši prodejci. Přesnou cenu za dopravu, vám sdělíme po individuální kalkulaci vaší objednávky.

Co to je zálohová faktura?

  • Platba zálohovu fakturou je určena pro případy, kde je zboží "Na objednávku". Platba se provádí vždy až po potvrzení objednávky naším pracovníkem. Číslo účtu pro provedení platby je uvedeno na zálohové faktuře a jako variabilní symbol je nutné uvést číslo zálohové faktury. Do výsledné ceny mohou být započítány náklady na dopravu od dodavatele i dodatečný poplatek v případě odběru zboží na paletě nebo při odběru části palety. Zboží obvykle objednáváme u dodavatele až po zaplacení zálohy. 

 

Nenašli jste svůj dotaz? Kontaktujte naší zákaznickou linku +420 272 690 388.