Akce jako prase je věrnostní program (dále jen „aplikace“) provozovaný společností IZOMAT stavebniny s.r.o., IČ: 45242003, se sídlem Praha 1, Michalská 432/12, PSČ: 110 00 (dále jen provozovatel).
Obstaravatelem věrnostního programu pro provozovatele IZOMAT stavebniny s.r.o. je společnost W.A.T.C.H. CZ, s.r.o. Antala Staška 2027/77, 140 00 Praha 4 (dále jen obstaravatel).
Aplikace se zaměřuje na zákazníky (dále jen „uživatelé“), kteří chtějí od IZOMAT stavebniny s.r.o. dostávat personalizované informace o nabídkách a akcích, které co možná nejvíce odpovídají Vašim zájmům. Základem pro určení relevantních zájmů je nákupní a uživatelské chování s ohledem na výrobky a služby poskytované společností IZOMAT stavebniny s.r.o., což je podrobněji vysvětleno dále.
S aplikací můžete využívat celou řadu služeb šitých na míru Vašim potřebám. Patří sem mimo jiné nabídky speciálně přizpůsobené Vašim zájmům, potřebám a přáním, účast ve spotřebitelských soutěžích a exkluzivní slevy a zvláštní akční nabídky.
1. Jaké údaje o Vaší osobě shromažďujeme a jaké komunikační kanály k tomu používáme?
Registrace do aplikace Akce jako prase
V rámci registračního procesu požadujeme sdělit následující základní údaje o zákazníkovi: jméno, příjmení, adresa bydliště (ulice, číslo domu, PSČ a město), e-mailová adresa a číslo mobilního telefonu, které s Vaším souhlasem následně zpracováváme způsobem, jak je popsáno dále.
Návštěvy prodejen
Jakmile se identifikujete na pokladně, zaznamenáme pobočku, kterou jste navštívil, zakoupené produkty podle množství, typu a ceny, celkovou výši útraty, doby vyřízení platby a druh použitých platebních prostředků. Přiřazením nákupu k Vašemu zákaznickém účtu sledujeme dosažení účelů uvedených v bodě 2, např. abychom Vám mohli zpřístupnit zvláštní nabídky přizpůsobené Vašim preferencím a zájmům, jakož i možnost účastnit se zvláštních akcí.
Na pokladně se můžete identifikovat pomocí své digitální zákaznické karty.
Zákaznický servis
Pro případ, že se obrátíte na náš zákaznický servis, použijeme údaje, které v této souvislosti poskytnete.
Používání aplikace
Při používání aplikace shromažďujeme informace o prodejně, kde jste nakupovali. Kromě toho shromažďujeme informace o zobrazeném obsahu v aplikaci, Vaše nastavení oznámení, účast v soutěžích a zobrazené odměny. Shromažďujeme rovněž informace o Vašem chování v aplikaci, jako například o navštívených sekcích, zobrazených stránkách v každé relaci a o počtu kliků a rolování. Kromě toho zpracováváme Vaše zákaznické číslo (EAN karty), informace o použité verzi operačního systému, označení zařízení, jazyce systému, zvolené zemi a použité verzi aplikace.
Vaše přihlašovací údaje jsou uloženy a použity k provedení Vašeho přihlášení. Abyste se nemuseli při každém otevření aplikace znovu přihlašovat, budou Vaše přihlašovací údaje uloženy v zašifrované podobě v aplikaci, dokud se z účtu neodhlásíte.
V rámci aplikace provádíme průzkumy v aplikaci a shromažďujeme informace o Vaší spokojenosti při nákupu a při používání našeho věrnostního programu.
Opt-Out
Pokud chcete odvolat Váš souhlas se sledováním během používání aplikace, můžete tak učinit kdykoli po dokončení registrace s účinností do budoucna pomocí zákazu, aplikaci používat přístup k poloze telefonu.
Newslettery/ push notifikace/ SMS
Shromažďujeme též údaje o Vašem uživatelském chování, pokud jde o newslettery a další informace, které Vám případně zasíláme jako push notifikace nebo SMS, ukládáme je a přiřazujeme je, je-li to možné, Vám, resp. k Vaší e-mailové adrese nebo k zákaznickému číslu. V té souvislosti shromažďujeme informace o době otevření zprávy a odkazech nebo místech, na které jste klikli, o vybraných produktech, čase, době trvání a frekvenci používání.
Shromažďujeme a používáme také tyto údaje, jen pokud jste s tím udělili souhlas (vizte také bod 2 tohoto Prohlášení o ochraně soukromí).
2. Pro jaké účely a na jakém právním základě zpracováváme Vaše osobní údaje?
Shromažďujeme údaje uvedené v bodě 1 výše, abychom Vám mohli nabídnout příslušné služby věrnostního programu Akce jako prase.
Účel komunikace, identifikace a ochrany Vašeho zákaznického profilu
Základní údaje o zákazníkovi shromážděné v rámci registrace slouží ke komunikaci s Vámi a k přesnému přiřazení Vašeho nákupního a uživatelského chování k Vašemu zákaznickému profilu.
Pokud jste v rámci používání naší aplikace nebo v nastavení mobilního koncového zařízení souhlasili s tzv. geolokací v dialogu „povolit oprávnění“, používáme tuto funkci, abychom Vám mohli nabídnout individuální služby vztahující se k Vaší poloze. Geolokační údaje trvale neukládáme.
Používáme zvláště Vaši e-mailovou adresu, abychom Vás ochránili před neoprávněným přístupem třetích osob zasláním e-mailového upozornění, např. když dojde k přístupu k Vašemu účtu v této aplikaci z cizího zařízení, tj. zařízení, které dosud nebylo použito pro přístup k aplikaci.
Zpracování v tomto případě probíhá na základě právních předpisů, které nám umožňují zpracovávat osobní údaje, pokud je to nezbytné pro využívání aplikace nebo pro plnění smlouvy (čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR), a protože máme převažující oprávněný zájem na zajištění co možná nejjednoduššího a nejefektivnějšího fungování aplikace (čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR).
Účel optimalizace distribučních kanálů a sítě prodejen
Pokud budeme mít k dispozici údaje o Vaší adrese, použijeme je pro optimalizaci kanálů pro distribuci letáků, čímž můžeme omezit plýtvání letáky a pokusit se o cílenější reklamu a zároveň optimalizovat síť našich prodejen tak, abychom mohli určit jejich vhodné umístění. Poskytnutí údajů o Vaší adrese je dobrovolné. Tyto údaje jsou zpracovávány na základě našeho oprávněného zájmu o optimalizaci prodejních kanálů (čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR).
Účel určení Vašich zájmů o produkty a optimalizace našich online nabídek
Abychom Vám poskytli výhody členství ve věrnostním programu a poskytli Vám nejlepší možné individuální nabídky a prováděli cílené zákaznické průzkumy, rádi bychom Vás lépe poznali. Proto nejprve určíme, které produkty, nabídky a služby by pro Vás mohly být zajímavé a vhodné. Pomocí těchto informací Vás můžeme upozornit např. na slevové nabídky týkající se Vašich oblíbených produktů, nabídnout Vám speciální výhodné ceny a informovat Vás o atraktivních nabídkách.
Ostatní výše uvedené údaje však mohou také poskytnout smysluplné informace o Vašich případných zájmech o produkty. Za tímto účelem identifikujeme možné vztahy mezi jedním nebo více osobními údaji a zájmy o produkty. Pro určení těchto vztahů používáme matematicko-statistické metody. Vaše osobní údaje jsou za tímto účelem porovnány s údaji od jiných zákazníků. Na základě tohoto srovnání můžeme odvodit, jaké další produkty a nabídky byly zajímavé pro zákazníky s podobnými zájmy a mohly by zajímat i Vás.
Zpracování probíhá na základě právních předpisů, které nám umožňují zpracovávat osobní údaje, pokud je to nezbytné pro používání aplikace nebo plnění smlouvy (čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR), a protože máme převažující oprávněný zájem na tom, aby naše nabídky byly co nejvíce přizpůsobeny Vašim zájmům o produkty (čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR).
Účel informování a reklamních sdělení
Pokud jste udělili příslušný souhlas, společnost IZOMAT stavebniny s.r.o. Vás bude informovat prostřednictvím elektronické komunikace (např. e-mailem nebo SMS) a/ nebo poštou o zvláštních nabídkách a o relevantních produktech a službách, a může Vás zvát k účasti v zákaznických průzkumech.
Účel lokalizace a časové koordinace
Vaše osobní údaje zpracováváme a používáme ve vztahu k místu a času Vašeho nakupování, abychom Vám mohli poskytnout reklamu přizpůsobenou dle času a místa, např. zasíláním push notifikací na mobilní zařízení nebo pomocí SMS.
Push notifikace jsou zprávy, které aplikace zasílá na Vaše zařízení a přednostně je v něm zobrazuje. Aplikace používá push notifikace, pokud jste je povolili při instalaci aplikace nebo kdykoli během užívání aplikace v nastaveních Vašeho zařízení. Přijímání push notifikací můžete kdykoliv deaktivovat.
Analyzujeme-li místo a čas Vašeho nákupu, slouží to k využívání aplikace nebo plnění smlouvy (čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR), a protože máme převažující oprávněný zájem na co nejlepším přizpůsobení našich nabídek podmínkám místa a času nakupování (čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR).
Účel zpracování žádostí zákazníků
S osobními údaji, které nám přenecháváte, když kontaktujete zákaznický servis, např. prostřednictvím kontaktního formuláře, zacházíme samozřejmě důvěrně. Vaše údaje zpracováváme výlučně k účelu zpracování Vaší žádosti a k účelu zodpovězení Vaší žádosti týkající se ochrany osobních údajů.
Náš a Váš shodný (oprávněný) zájem na tomto zpracování údajů vyplývá přitom z cíle, zodpovědět Váš dotaz nebo řešit problémy, které mohou vzniknout, a tak dosáhnout a podporovat Vaši spokojenost jako zákazníka nebo uživatele naší aplikace. Právním základem pro zpracování Vašich žádostí týkajících se ochrany osobních údajů je čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR, neboť toto zpracování je nezbytné ke splnění naší zákonné povinnosti.
Účel poskytování naší aplikace
Údaje shromážděné v rámci používání aplikace zpracováváme, aby naše aplikace mohla bezvadně a uživatelsky přívětivě fungovat. Tyto informace potřebujeme zejména k tomu, abychom mohli rychle řešit technické problémy a abyste měli přístup k určitým oblastem. Tyto údaje nebudou použity k vytváření uživatelských profilů.
Právním základem pro používání k tomu nezbytných technologií je čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR, tedy zpracováváme Vaše údaje k poskytování našich služeb na základě plnění smlouvy.
3. Komu předáváme Vaše osobní údaje?
Vaše osobní údaje také zpřístupňujeme třetím stranám následujícím způsobem:
Zpřístupnění poskytovatelům služeb
Z části využíváme ke zpracování Vašich osobních údajů poskytovatele služeb. Subjekty, které pro nás tímto způsobem pracují, jsou pečlivě vybrány a písemně smluvně zavázány. Jsou zejména vázány našimi pokyny a jsou kontrolovány před zahájením zpracování údajů a následně při jejich zpracování v pravidelných intervalech. Tyto subjekty nikdy neurčují vlastní účel zpracování Vašich osobních údajů v rámci rozsahu jimi vykonávané činnosti pro nás.
V této souvislosti předáváme Vaše údaje příjemcům, kteří
• nám poskytují kapacity úložiště, systémy databank nebo podobné služby,
• nám poskytují technickou podporu a obstarávají věrnostní program
• s námi konzultují marketingově technické záležitosti.
4. Jak zaručujeme důvěrnost Vašich osobních údajů?
Abychom zaručili důvěrnost Vašich osobních údajů, je zakázáno našim zaměstnancům, kteří se zabývají zpracováním údajů, shromažďovat, zpracovávat, vyhodnocovat nebo používat osobní údaje jakýmkoli neoprávněným způsobem. Naši pečlivě vybraní zaměstnanci jsou si velmi dobře vědomi problematiky ochrany osobních údajů a jsou smluvně zavázáni mlčenlivostí pracovní smlouvou.
5. Jak zaručujeme bezpečnost Vašich osobních údajů?
Bezpečnost Vašich údajů je pro nás velmi důležitá. Udržujeme proto technická a organizační opatření k ochraně Vašich osobních údajů, a to zejména před nebezpečím při přenosu údajů a před zpřístupněním údajů neoprávněným třetím osobám. Tato opatření jsou pravidelně upravována a aktualizována s přihlédnutím k vývoji moderních technologií.
6. Jak dlouho ukládáme Vaše osobní údaje?
Vaše osobní údaje vymažeme nebo anonymizujeme, jakmile již nebudou, v souladu s výše uvedenými body, nezbytné pro účely, pro které je zpracováváme. Obecně platí, že Vaše osobní údaje ukládáme po dobu Vaší účasti ve věrnostním programu.
Vaše mobilní telefonní číslo ukládáme po dobu 6 měsíců od ukončení Vaší účasti, aby se zabránilo zneužití opakované registrace. V ostatních případech jsou údaje smazány 72 hodin od zrušení účtu v Akci jako prase.
Všechny osobní údaje, které od Vás obdržíme v souvislosti s Vašimi žádostmi, vymažeme nebo anonymizujeme nejpozději do 90 dnů od naší poslední odpovědi. Dle naší zkušenosti zpravidla po 90 dnech nejsou k námi poskytnutým odpovědím již žádné dotazy. Při uplatnění Vašich práv jako subjektu údajů budou Vaše osobní údaje uloženy po dobu 3 let od poslední odpovědi jako důkaz, že jsme Vám poskytli plné informace a že byly dodrženy požadavky zákona.
7. Jaká práva máte v souvislosti se zpracováním Vašich údajů?
Obecně platí, že na požádání poskytujeme informace podle čl. 15 GDPR (zejména údaje o Vaší osobě, příjemci nebo kategorii příjemců, kterým jsou údaje předány, účelu zpracování atd.). Tyto informace jsou poskytovány zásadně bezplatně.
Kromě toho máte při splnění zákonem stanovených podmínek právo na opravu nesprávných údajů, jakož i právo na výmaz, omezení zpracování a právo na přenositelnost Vašich osobních údajů.
Máte rovněž právo podat stížnost u příslušného dozorového orgánu.
V případech, kdy je zpracování osobních údajů založeno na čl. 6 odst. 1 písm. e) nebo písm. f) GDPR, nebo je prováděno pro účely přímého marketingu, máte právo vznést námitku proti zpracování.
Pokud jste udělili souhlas, můžete jej kdykoli zrušit s účinností do budoucna, např. v aplikaci v části „Kontakt“ nebo zasláním požadavku prostřednictvím kontaktního formuláře: https://www.akcejakoprase.cz/cs/pages/contact
8. Je poskytnutí údajů povinné?
Pokud údaje sami (dobrovolně) uvádíte, platí, že nemáte povinnost nám je poskytovat. Bez těchto údajů Vám však nebudeme moci poskytnout věrnostní program Akce jako prase v plném rozsahu, které jsou na těchto údajích závislé.
9. Můžeme změnit Prohlášení o ochraně soukromí?
Změny tohoto Prohlášení o ochraně soukromí mohou být nezbytné z důvodu změn právních předpisů nebo podmínek zpracování údajů v rámci aplikace, pokud dojde ke změně účelu shromažďování, zpracování, vyhodnocování nebo používání Vašich osobních údajů nebo totožnosti správce či kategoriích příjemců, budete o tom informováni a v případě potřeby požádáme o Váš souhlas.